Terug

Onze klachtenregeling

Wij doen er natuurlijk alles aan om klachten te voorkomen, maar indien er toch een klacht mocht zijn dan nemen wij dit bij nergenszogoedkoop.nl zeer serieus! Laat ons je klacht weten door een ticket aan te maken in mijnaccount bij www.nergenszogoedkoop.nl of stuur een email naar [email protected] Wij nemen dan uiterlijk binnen twee werkdagen contact met je op om de klacht te verhelpen! 

"Uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht krijgt u van ons een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https:// ec.europa.eu/consumers/odr/)."

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »